Lima Belas Lima .

Assalamualaikummmmm . HAHA :)

ni entah kali keberapa saya menaip dan membiarkn ianya sebagai draft je . tengah tengah jlan , jadi blank . well , that's me . time exam pun selalu je . tengah tengah duk mengarang , tiba tiba blank . HAHA . tu la Allah nak tunjuk . sekali dia tarik nikmat , kita tade kuasa pun nak halang ke ape ke .

oke la . hurm hurm . Hari ni . our 4th Anniversary . yea yea . this post mungkin jadi cheesy . mungkin . HAHAHA . entah la nak tulis apa . hmm .

kitorg kan , banyak kali gado . serius ah gua cakap sama lu . ngumpat each other tu , tayah cakap . macam tah ape je . tp , sume ngaku pernah ngumpat each other . jadi , mybe la bole dimaafkan sikit . lagi lagi aku . kuat betol gado . berapa  kali rasa giveup ngn dorg ni . sabo je la . hurm . ape lagi ape lagi .

tapi , still . aku bersyukur sangat sangat , dapat kenal dorg ni . mane nak dpt kawan yg sanggup je kongsi sume benda . almost EVERYTHING oke . sekecik mane sebesar mana pun sanggup kongsi . HAHA . mane nak korek peluang berbakti pada org ramai . bukak katering , buat desert . HAHA . dengan duit ta cukup nye , ape la . buat muka tataw malu depan orang ramai , lari sana sini . panjat kerusi meja . semata mata nk buat semua org happy dpt tgk a big skrin . mana nak dapat rasa hidup ala ala dalam novel . ade org ugut nak bunuh segala . mana nak cari kawan , kepala langgar peraturan bestfriend dengan exco asrama . haha . banyak la lagi . takan la nak tulis sume . haaa . satu lagi . mana nak dpt kawan yg time ustaz panggil nama atas masjid , wonder , sape yg ta kena rotan . HAHA . sume kepala hantuu duaposen . sabo je la . tu pun ustaz cikgu sume sayang oke . ouh ouh . satu lagi , dorg ni je la manusia yg layan idea gila . gi raya rumah cikgu la main tembak tembak kat tengah parkson la lepak depan klinik bandar , tolong kayakan pacik air kelapa la . (sila la ke klinik bandar KB . kat situ ada air kelapa . umphh gila ) acececee . padahal da ta ingat mane . haha .

oke la . hidup dengan dorg ni ajar aku erti hidup . aku yakin , aku bole survive , selagi ade dorg yg nak bagi idea gila je kerja . hehe . tp , kalau Allah da takdir aku hidup tanpa dorg , apa aku nak buat . tapi , selagi Allah bagi pinjam minah minah ni , aku da cukup bersyukur . bersyukur . atleast , even jauh dr family sume , ade jugak manusia nak amek taw aku sihat ke tak . aku stress ke tak . bagi pinjam bahu nak nanges . bagi kata semangat before aku nak masuk pekse . layan aku gelak time aku tataw da nak buat apa . layan aku time masa masa nak masuk exam , time otak aku da tepu .

oke oke . da start blank . HAHA . hurm . oke la . semoga kita dapat sambut lagi next next anniversary ni .

Di sini , saya Munirah or Munn or Aien or NiNi or segala nama yg aku ada , nak cakap , aku sayang korg . kerana Allah . insya Allah . jaga diri elok elok . even lepas ni , kita terpisah antara benua (acecece) sempadan negara negeri daerah sume , kita still kawan . still backup each other like we always do . grow old together oke (: ouhh . nak tiru ayat tisam . semoga kita jadi lebih solehah . sila la join pepias tisam tu . hehe .

here , our song .



sila nyanyi ramai ramai yee (:

“Friendship is born at that moment when one person says to another: "What! You too? I thought I was the only one.” 
― C.S. Lewis