Assalamualaikummmmmm :D

hurm . hurm . meh nak cita sikit . hari tu , ade sorang junior ni tanya . kmunn , bagi tips sikit cane nk score tuk spm . weylawehh . score menda la aku ni . tanye la budak straight a yg bersepah tu . hehe . tapi , still la jawab . takkan la nk lok gitu je . dose kang tok pasal . well , i bagi la jawapan standard , doa jangan tinggal . kalau tiba tiba rasa malas , ingat balik kat parents . bila dtg mood study , gomo parok . ta kira la subjek mende masa bila pun . hee . tapi tapi . i ta kata pun kena kuat study , jgn tido dalam kelas . haha . well . aku tanak jadi hipokrit kot . aku buat sume tu . tido ? tayah cakap . dari form1 sampai form5 , asyik tido je . study hard ? mimpi la . asyik main je .

so , saya dikurniakan kawan yang suka "ponteng" kelas . hee . sila jangan salah faham . dia sangat la lawa jelita sebab selalu ada time aku tade mood nak masuk kelas . haha . oke oke . see aku nak jadi doktor , antara tempat aku suka pergi time tade mood is , hospital . yup . HRPZ . klinik bandar pun best . for me , kalau duduk kt kursi depan klinik tu pun da cukup menenangkan . kat situ , aku nampak a life . org sakit , pacik sapu sampah , pacik air kelapa . kadang kadang naik semangat lepaa duk situ . selain di klinik dan hospital , saya juga suke brkunjung ke ekspo , karnival dan macam macam . haha . sekolah i kan kat bandar . best kot . kat situ lagi ramai manusia . lagi dapat kenal dunia . andd . bila da nak dekat spm , kitorg terpergi ke perpustakaan awam . PPAK . ye ye . ouhh . so , jadi suka lepak kat situ . tp kadang kadang , lemas gak la . ramai dok galok gewe situh . serabut .

nampak . tiada motif di situ . apa yg saya hendak nyatakan disini ialah . saya  SUKA berkunjung ke sana sini . terutamanya Hospital dan Perpustakaan . tenang oke duk tempat gitu . sungguh . perbuatan itu membazir masa . jangan tiru . so , kepada mana mana junior yg terbaca entry ini . sila sila jangan tanya apa rahsia kejayaan . kalau terasa nak sesat jalan . sila la tanya . perangai yg tak berapa nak pok ini . sekian . hehe :D