An Overnight Decision .

aku dapat itu .
dan aku dapat ini .
dua dua ta senang .
tapi aku dapat . Alhamdulillah .
rezeki masing masing .
aku dengki orang tu dapat tu dapat ni .
padahal , bila Allah bagi ,
aku yang ta dapat nak handle .
nampak sangat nape Allah ta bg bfore ni .
aku ta cukup kuatt .
dan mungkin .
ada orang teringin apa yang aku dapat .
mungkin . kata dia , aku ta reti bersyukur .
mungkin . kata dia , aku tamak .
entah . orang dan mulut masing masing .
tapi , rezeki aku ni .
hasil doa orang ramai .
untuk itu , aku berterima kasih .
dari kalut na beli itu ini .
satu saat je , bole ubah semua .
otak da keliru .
hati da bolak balik .
nak yang itu , tak bermakna tanak yang ini .
yang ini menarik , tak bermakna yg itu kurang .
An Overnight Decision .
yup . semoga ini yang terbaik .
Ya Allah berikan aku kekuatan .
teruskan doa untuk aku .
terima kasih (: