PASUM ?

ohh . Assalamualaikum (:

alhamdulillah . alhamdulillah . I dpt iv tuk PASUM .
alhamdulillah . sarah pun dapat .
yg lain tak dapat sbb tak mintak . hee .

dulu , aku tanak sgt masuk UM . sebab ? entah la . tade org promote kot . hee :D

sekarang , teringin la jugak . lepas sarah bagi ni . gila . menarik nak mampus . HAHA . terus rasa mcm nak join PASUM . lepas tu , aku baca ini pulak . oke la . da start takot balik . HAHA . but , bila fikir lagi , kat mane mane pun susah . nak belajar apa apa pun susah . tapi , kalau de rezeki kat tempat tu , kat bidang tu , insyaAllah , Allah bagi jalan . susah tu . normal la . ujian .

so , tahun ni tuk masuk PASUM dia buat iv . first year okeeeee . dan dan je , jadi makin cuak . nasib baik ada kawan nak kongsi rasa cuak ni . haha . dan dan je , kami same same berangan dpt masuk PASUM . HAHA . BAJET BAJET . tiba tiba je kena marah ngn yaa . haha . dia kata , yakin . insyaAllah . Allah bagi yg terbaik .

rasa cuak tu , i kongsi dengan budak kelas i . ohhh . sayang sangat kt 42 orang tu . gila tak sayang , masing masing bertungkus lumus mempamerkan rasa sayang . HAHA . mybe ktorg kena badi kelas _____ kot . semua nmpk macam budk baik . HAHA . tp taleh bla bila ustaz kata " saya pelik la bila org kata budak kelas awak ni baik , senyap . saya rasa tak pun " terbaik la ustaz . kitrg pun tak rasa cmtu (:

dan , akhirnya Nadyaa , my classmate since form1-form5 *berapa kali tukar kelas , aku still classmate ngn dy , dia bagi lagu ni . dy bagi semangat . enjoy (:


      

"jangan gentar mengejar mimpi..yakin, berani, percaya diri"

okela , since i mintak tuk Sains Hayat , i kena buat background research . hee . aku pun tataw nak cari ape . mintak mintak ape yg aku cari yang tu dia tanye . oh oh . semoga dia berbahasa melayu . sungguh . i kurang reti bahasa inggeris . ye ye . boo me =="

Bismillah , semoga aku dapat yang terbaik . begitu juga dia dan dia (:

yakin dengan itu .

dalil pun dah ada :)