Dooodolls .

Assalamualaikum . jom kenal munirah =="

HAHA . aku dan masalah aku . 
ye ye . saya da 18tahun . tapi , aku jai gila kalau nampak benda ni .


oke . benda tu , nama dia Dooodolls . aku tataw la sampai bila aku nak gila kat benda nh . 
asal nampak benda ni , aku jadi jetak . faham ? HAHA .
da a few times jugak la , pergi MPH . jumpe benda nh . pergi Memory Lane . jumpa benda nh .
nak sangat . sangat sangat . tapi , harga dia mahal nak mampos .
memandangkan , aku bukan anak orang kaya raya . dapat duit mcm petik daun , 
so , smpai sekarang aku tak beli lagi . hee . iman ade lagi .
tapi tu la , selagi tak beli , selagi tu la aku duk gila .
tapi , kalau aku beli pun , belum tentu aku ta gila da lepas ni .
ohh . nafsu nafsu . tapi sebenarnya , yg aku nk sgt just plush yg besar sekali tuh .
HAHA . pernah je buat onar kumpul duit . nak beli la konon . tp last last ?
baik aku belanja org makan . dapat jugak pahala . HAHA .
tapikan , sebenarnye , i dah ade .  Ninja yg kecik , Reddish Twin baby plush , and Pinky Pirate keychain .
ade Numero tiny button .
tappiiiii , tade yg besau tuuuu ! haha . 
oke la okela . gila ni taleh layan . nanti meroyan sorg sorg .
bukan ade boyfriend kaya nak tolong beli . makabah tak layan nak beli benda tade faedah nh . HAHA
oke la . terimakasih sebab dah mengenali munirah :)