sepuluh12tigabelas

Assalamualaikum. what a week . what a holiday.
hee bersyukur dapat jugak cuti en
orang tu pergi sana orang ni pergi sini.
aku kat rumah. bounding time with the family.
aku ada masalah. orang pun sama.
aku rasa aku berat, padahal orang lain lagi berat.
cuma dia tak tunjuk . dia kuat.
yaAllah, semoga aku kuat macam dia. semoha aku tabah macam dia.
yaAllah, kau keraskan hati aku dari terus leka terus lalai.
keraskan hati aku saat nafsu tu hadir membuak buak.
semua orang berusaha untuk yang terbaik.
semua orang berusaha to earn a better life.
so do mak abah.
selagi kita ta kerja, since taleh tolong tambahkan duit keluarga,
jangan suka hati kurangkan.
ingat, kita bukan orang senang.
kita baru Allah nak bagi acah acah rasa hidup senang sikit drpd orang lain.
jangan lupa bersyukur.
pagi tadi, sembilan12tigabelas,
maisarah hilang ayah.
alfatihah. semoga kau kuat sarah.