kolej mara serembannnnnnnnnnn :D

Bismillah . ye . dah lama . dah lama tak menaip . tangan da keras . idea da kering . ini tak bole jadi ! my madam kata , kalau u continue writting , paling kurang idea u sng nak bercambah . sng nk buat atleast tade la termenung lame . oke . aku da termemnung lama . hurm hurm . meh la nak abadi kan a few kenangan yg aku dpt kt KMS .

ye yeee . sekarang ni munirah officially budak KMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS . mula mula tade la excited mane . biasa biasa je . so masa first day debo . normal la en . so , on that lucky day , alhamdulillah . i kenal 2 beautiful lady which is my rommiesssssss . lady adee and lady ummu . beautiful awesome supernice lady . alhamdulillah . setakat ni aku bole get along la dgn dorg ni . cukup with the rommies .

orentasi . i di takdirkan tuhan masuk group infiniteSEVEN . the coooooolleeessssttt grouuppp evahhhhh . tapi ktorg macam tenggelam sikit sbb group lapan buat nama infinity . sebok je ohh . so , manusia dalam the SEVEN are aqma hanimDIVA nabilahJENAB izzahDOLAH ummu nadia fatin amirah suhaili amalin dan mun . the SEVEN yg boys pulak are adhaTOKCAI faizulCHALKKING nikYB aimanKIMI azmiCIKGU amir imran . tp sayang , ktorg mcm bole borak banyak sikit after runningman which aku ta join sbb terseliuh . i repeat TERSELIUH wehhh . tak pernah hayat , but again . ALLAH dah selit hikmah kt celah tu insyaAllah . the kmsTalentShow awesome ahh . last minute practise . but alhamdulillah semua berjalan lancar . aku bole tegur almost semua org . suka ahhh . poco poco .

night with mpp dyc ipi . mmg ternganganganga laaaa . mpp masuk pakai topeng putih . bior cool sikit lagi lagi . dah la president tu berkarisma macam apa je . terla minat dua saat . haha . pahtu ada abang tu bantai nyanyi lagu bunkface sambil main gitar atas pentas . cool abeh , serasa macam gi rock concert la pulekk . tu baru tuk kenal kan dyc . pahtu , abang tu naik pentas lagi , pakai kopiah jubah putih . join qasidah . gila pening aku . ada jugak rupanya abang serbaboleh cenggitu . mmg la . then i kenal dengan super duper cute kak intan . suka la kitaa .

mentor mentee . mentor kita Puan Aziyah . tolong jangan dengki . tolong ye tolong . mmg super cool gila . tapi mula mula tu mcm garang sikit . sikit je . le mentee pula is atikah hanan dayang aizat lukman . da plan memacam benda tuk dua tahun . entoh jadi entoh tidok . hahaha . semoga kita bahagia bersama bersamaaaaa :)

kemudian kemudian . i dpt pulak classmates yg vogue vogue . HAHAHA . mula mula bantai malu masuk kelas tu . ye la kan . aku rasa mcm aku la manusia plg kurang pandai dlm tu . but alhamdulillah dorg terima semua yg pandai dan kurang dgn tgn terbuka . so yeah , im cool with it . malas la nak mention nama sorg sorg . sooner or later aku dapat jamin bertepek muka dorg kt blog ni .

lagi lagi ? ohhh alhamdulillah syukur dipanjatka kehadrat ilahi. kt kms ada usrah . alhamdulillah . and seperti biasa aku la manusia plg suka buat bising buat masalah dlm usrah tu . sekian . HAHAHA

andd , saya gembira bole keluar iftar dgn semua nama di atas . oke la . smpi sini je . malas la . HAHA . assalamualaikum.

ohh sebelum terlupa . SELAMAT HARI RAYA :D