Someone special (:

Assalamualaikummmm (:

letih . kenapa ? hari ni i pergi wedding . lama da woot ta pakai baju kurung . hehe .

tadi I chat ngan someone ni . someone special . entah la . aku sayang sangat kat dia . aku selalu rasa dia nampak aku bila aku rasa tade orang da nampak aku . dia tarik aku bila semua orang tolak aku . dia tegur aku bila semua orang buat tak kesah pasal aku . dia percaya kat aku bila aku sendiri dah tak percaya kat aku ni . dan banyak lagi la

oke . ade je yg mcm tu jugak , tp dia someone special remember ? semua ada istimewa masing masing . jangan sentap sangat eh ? hehe

so , here . i wanna thank you .

KakMimi . terima kasih . banyak banyak . munn tataw la , patut ke kakmimi layan munn baik macam tu . munn teruk . ta kesah la . as a junior , as anak buah , as apa apa pun . munn bukan la budak baik . tapi kakmimi sabar je layan munn . layan munn speaking , layan munn kalau tiba tiba munn kuar mood nak cakap benda yang ada dalam buku teks je . kakmimi selalu kongsi apa yang kakmimi ada . kakmimi layan munn bila munn kata munn nak makan itu ini . kakmimi ingat lagi dekat munn even kakmimi da duduk jauh .

oke , maybe la kakmimi buat macam tu kat semua orang . tapi , biar la . munn nak terharu . even orang kata macam macam kat kakmimi , you still have my respect . munn selalu geram kalau ada orang kacau bila kakmimi duduk dengan munn . HAHA . silly me .

kakmimi , sorry . sorry tuk semua . sorry sebab buat kakmimi stress terasa bosan serabut . sorry sebab selalu susahkan kakmimi dengan perangai ntah apa apa munn ni .

okela . munn da tataw nak cakap apa . again . terimakasih sangattt . sorry sebab munn ta reti nak contact ngan orang . faham tak ? hehe . maksudnya . hurmm . entah la . hehe . even macik munn pun munn da lama ta call . ta reti . hehe . oke la . iloveyouuuuu fillah . insyaAllah (: