a piece of me .

Assalamualaikum .
hehe . aku bosan . so this post tade pape makne pun .
tibe tibe rasa nak buat . HAHA .
just nak biar aku ingat . what kind of person am i . HAHA .

sekarang , macam trend la kot people tgk Running Man .
so do i . hee . macam fun je kot cerita tuh .
bila RM start pusing dunia , aku pun pernah teringin dorg datang Malaysia . HAHA .
boo me . tapi bila fikir balik , what do we have to offer them ?
kita banyak copycat . benda yg jadi identity Malaysia , anak muda ta sokong .
hilang di telan zaman .
oh oh . i suka KJK . hee . i suka SJH . i jugak suka KGR and HDH .
kenapa ? sebab dorg kecuali HDH jarang main tipu . hee . tu yang saya suka .
nape saya ta suka YJS dan LKS ? sbb kuat sangat main tipu . hee
JSJ ? ohh . dia tua . HAHA . dalam byk byk guest . saya suka PTH .
kenapa ? sbb dia mcm KJK . HAHA . dia competitive . weeeheee


so , satu hari . saya bosan . saya stress . mungkin ? HAHA
saya pun apa lagi , duduk depan tv . time tu da midnight . hati terdetik nak info channel KBS .
ade 2days1night . i tgk je la . uittt . ade MJW laaa . ishh . kita suka dia .
so , i baru taw . this variety show pun pasal main game . tp dorg main to survive .
biar bole makan sedap , biar bole tido dalam bilik . so , saya pun suka SSK jugak .
oh oh . tapi saya tgk yg season2 je .


so bagi saya sekarang ni , saya lagi suka 1n2d . 
kenapa ? kerana dorg main lebih adil . tade backstabber . hee
tapi , still . RM lagi fun . maybe sbb selalu ade guest .

ohhh . sebelum saya lupa . kenapa saya tulis ni .
mungkin ramai kata dia suka LKS or YJS sbb dorg kelakar , this and that .
ta suka KJK sbb dia bekeng , kuat marah , this and that .
tapi , saya suka fairplayer .
saya suka ikut peraturan . hee . tibe tibe en .
tapi itu saya . saya ta suka main tipu . saya mungkin jenis yang stick to rules .
so , saya tanak saya lupa . bahawa saya orang yang sebegitu .
i stick to rules . i rarely brake them . hee 
saya harap , semoga lepas ni . saya berjaya ikut peraturan .
lagi lagi peraturan Allah . apa yang takboleh , jangan buat .
apa yang bole , buat sungguh sunguh .
semoga saya berjaya (: